Se indlæg

Fladfisk.dk :: Fladfisk: Hvor og hvordan?? :: Hvor kan man fange fladfisk, og hvordan?
 Udskriv debat
fiskepladser på fyn???
kenneth
#1 Udskriv indlæg
Lagt på d. 31-05-2011 23:51
Bruger

Antal indlæg: 84

Hmmm er en skiderik her på djævleøen der kunne tænke sig at prøve på det fynske.
Nogen der kender hotspots.
Skal være nemt at komme til pga den gamle... hun er med rollator, men elsker og fiske ... hun står gerne op kl. 02.00 for at komme afsted.
Men kender i nogen steder så gi lyd .. kender en smule til kerteminde havn.. og vi er i bil.
På forhånd tak.

kenneth
#2 Udskriv indlæg
Lagt på d. 01-06-2011 00:07
Bruger

hov ja ... 1 ting mere ... hvordan er muligheder fra land med pighvar.. har ikke haft fornøjelsen med dem endnu..

Fruen
#3 Udskriv indlæg
Lagt på d. 10-06-2011 07:08
Brugers avatar

Bruger

Antal indlæg: 5

Jeg har hørt godt om Strib strand; ude på spidsen. Men har ikke selv prøvet endnu. Og så er der vist Strib Marina der ligger et stykke derfra, som er et lille stille sted, hvis der skal en rollator med. Der er stier og lign. så det er til at komme rundt.
Ellers har jeg hørt godt om Vejlby Fed. Men det er vist mest bare strand og så er der måske en både/badebro. Nok ikke så velegnet til rollator.

Edit: Har lige været rundt idag og kigge lidt. Strib Marina er ikke nem at komme til. Det er privat mange steder. Stranden er fyldt med sten.
Vejby Fed så bedre ud. Sandbund og tang. Der er noget badebro og man kan køre næsten helt derned igennem sommerhusområdet og parkere på Middelfart Kommunes plads til formålet.
Jeg drøner nok lidt mere rundt i den kommende tid og kigger de forskellige steder. Jeg vil gerne finde nogen steder, hvor det også er nemt for en 5-årig at komme til, så min datter kan komme med. Smile
Redigeret af Fruen d. 10-06-2011 12:08
Turene til put & take er uretfærdige; min mand vinder hver gang. Han kommer hjem med en lækker sild.. Jeg må nøjes med en torsk.

kenneth
#4 Udskriv indlæg
Lagt på d. 10-06-2011 22:09
Bruger

Lyder cool. Men det med private strande an på hvor tæt husene ligger til stranden, Ellers må du godt færdes der. Omkring det med en 5 årig, så ved jeg kerteminde havn er kanon nemt at færdes ved. Bare husk der er ret kraftig strøm.
Knæk og Bræk herfra
Hvor der er flade, skal der fiskes. Grin Samt bælles kaffe Pfft... Samt dem der påstår fladfisk ikke fiighter .. hop i havet !!!

kenneth
#5 Udskriv indlæg
Lagt på d. 10-06-2011 22:10
Bruger

forresten. fed kommentar nederst. Skreg af grin da jeg læste den
Hvor der er flade, skal der fiskes. Grin Samt bælles kaffe Pfft... Samt dem der påstår fladfisk ikke fiighter .. hop i havet !!!

Fruen
#6 Udskriv indlæg
Lagt på d. 11-06-2011 13:05
Brugers avatar

Bruger

kenneth skrev:
forresten. fed kommentar nederst. Skreg af grin da jeg læste den
hehehe, ja, men sådan er det jo.. haha.. Jeg er nu også helt med på din signatur.. Fladfisk, hygge på kanten og bælle KAFFE.. Så kører det.
Turene til put & take er uretfærdige; min mand vinder hver gang. Han kommer hjem med en lækker sild.. Jeg må nøjes med en torsk.

Fruen
#7 Udskriv indlæg
Lagt på d. 11-06-2011 13:08
Brugers avatar

Bruger

For en del år siden stod vi og fiskede hornfisk fra en kant i middelfart.. Det var nu udmærket, men de har siden byggget en masse nyt der, så nu ved jeg ikke helt hvordan forholdene er.
Det har sikkert været et griner-syn, mig med min 8-måneders store gravide mave og så en fiskestang. Grin
Det er faktisk først nu, hvor hun er 5 og den lille er 3, at jeg er kommet igang med at fiske igen. Det kribler i fingrene efter at komme ud og rundt og få noget på krogen, må jeg ærligt indrømme.. Nøj, hvor har jeg savnet det.
Redigeret af Fruen d. 11-06-2011 14:07

kenneth
#8 Udskriv indlæg
Lagt på d. 12-06-2011 16:52
Bruger

Sgu altid rart. Samt de steder du kender på fyn. Send dem til Kim eller dalegaard. Så vi kan få dem på fladfiskekortet. Især efter du afprøvet stederne

Fruen
#9 Udskriv indlæg
Lagt på d. 14-06-2011 12:17
Brugers avatar

Bruger

Regner med at der skal fiskes lidt flade imorgen.. Idag tog jeg en time ved p & t og fik da en enkelt ørred med hjem.

kenneth
#10 Udskriv indlæg
Lagt på d. 25-06-2011 11:46
Bruger

Hmm.detmed video spil og unger ... ikke altid lige uhyggeligt ... Ungerne sidder og gamer med et fiskespil på nintendo wii.. der er en stang med.. faktisk uhyggeligt .. det er ret godt lavet i forhold til hvodan det er i virkeligeden.. den stang til spillet flexer og man skal pumpe for at få dem ind... ret griner

heskoe
#11 Udskriv indlæg
Lagt på d. 25-06-2011 15:46
Bruger

Antal indlæg: 9

Alternativt er der Fænø sund.... Mulighed for blandede fangster. søg efter Oddevejen, Middelfart.
B: 55°29'39.76"N
L: 9°42'11.79"Ø
Muligt at fiske fra sranden, og at gå ad stien hen til broen og fiske derfra.

K&B
Henrik

Dalegaard
#12 Udskriv indlæg
Lagt på d. 25-06-2011 20:11
Brugers avatar

Bruger

Antal indlæg: 225

min oplevelse er at der er langt mellem fiskene med fornuftig størrelse i Fænø sund.

jeg har faktisk skrævet lidt om bundfoholdene på kortet.

http://team-moeghund.blogspot.dk/
Spring til debat:
Siden dannet på: 0.76 sekunder
8,988,408 Unikke besøg